Пройди 11 уроків на курсах менеджерів з туризму у компанії «Море Турів – The Best” і отримай цікаву і вигідну професію!

Пройди 11 уроків на курсах менеджерів з туризму у компанії «Море Турів – The Best” і отримай цікаву і вигідну професію!
Реєструйся на живі онлайн-курси менеджерів з продажу турів і авіаквитків https://tour-kursy.com.ua
Завдяки нашим курсам ви навчитеся заробляти продаючи тури, підвищете власну конкурентноздатність, поміняюсь наші знання на практиці станете одним з кращих турагентів у своєму місті, зрозумієте, як стати незамінимим для туристів і керівництва своєї турагенції.
Наші курси це 11 уроків, кожен з яких триває 1,5-2 години.
Курси проводимо вечером з 19.00 до 21.00 через сервіс ZOOM

Програма туристичних курсів
Урок №1
ПРАВИЛА, ТЕРМІНИ, ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ І НАПРЯМКИ

– план дій наших 10-ти уроків
– правила і особливості навчання у нас
– що варто робити, а що не варто, щоб навання принесло результат
– основні терміни та їх значення у діяльності турагенції
– основні туристичні напрямки
– особливості різних країн
– готельна база
– вивчення досвіду конкурентів онлайн і офлайн

Урок №2
ЩО ПИТАТИ У ТУРИСТА І ЯК РОБИТИ ПІДІРКИ ТУРІВ

– як брати інтерв’ю в туриста
– які є види запитань до туриста
– психологічні аспекти роботи з клієнтами під час війни
– як шукати тури: it-tour, booking та інші системи пошуку та порівняння
– як скидати підбірки і що при цьому варто робити і чого категорично не варто
– формування і скидання пропозицій для клієнта

Урок №3
ПРОДАЖІ, ПЕРЕГОВОРИ, ЦІЛЬОВІ ГРУПИ

– типові помилки менеджерів з продажу, які вбивають продажі
– як підвищити результативність менеджерів з продажу?
– як більше заробити менеджеру з продажу?
– методи, які швидко покращують навики продаж у новачків
– як зробити щоб твої знайомі купували саме в тебе?
– куди зникає час фахівця? Як більше встигнути менеджеру з продажу?
– чим відрізняється продажа від консультації
– як зробити так, щоб клієнти купували у вас і поверталися, а не втікали до конкурентів?
– продажі турів під час війни, особливості ведення переговорів з туристами під час воєнного стану
– що робити з конфліктними клієнтами?
– що робити, якщо клієнт з іншого міста?
– основні цільові групи клієнтів і де їх шукати?
– 7 стадій продажу

Урок №4
РОБОТА З НАШИМИ І ЗАКОРДОННИМИ ТУРОПЕРАТОРАМИ

– робота з польськими туроператороми: Itaka, Rainbow, Poland, молдавський Toco-Tour
– робота з українськими туроператорами з вильотами із закордону
– автобусні екскурсійні тури Туреччиною і Європою та автобусні тури на море
– особливості продажу і бронювання турів з власним доїздом
– автобусні екскурсійні тури Західною Україною
– робота з круїзними операторам
– робота з операторами яхт-турів
– особливості роботи з місцевими операторами
– особливості взаємодії з маловідомими туроператорами

Урок №5
РОБОТА З БАЗАМИ ДАНИХ, ЇХ НАПОВНЕННЯ і ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ

– як постійно збільшувати власну базу
– де брати клієнтів
– як працювати зі знайомими
– як продавати всюди не продаючи
– що і як робити при поході по офісах
– яку базу повинен вести менеджер по туризму і для чого потрібна CRM
– як працювати з CRM – мої туристи
– чек листи, плани і звітність
– як обдзвонювати бази: перший та другий обдзвін
– робота з готовими скриптами
– як вести планування та облік дзвінків
– що таке чек листи і для чого вони потрібні

Урок №6
ЯК БІЛЬШЕ ЗАРОБЛЯТИ ТУРАГЕНТУ?

– прості рецепти успіху у будь-якій справі �- як розігнати свій «фінансовий термостат»
– як більше продавати не дивлячись на сезонність і кризу?
– як заробляти в декілька разів більше?
– 6 способів збільшити заробіток турагента від продажів
– як вести себе на зустрічах
– де брати натхнення і мотивацію
– як створити ефективне оточення
– як не «згоріти» на роботі?
– що треба знати і вміти щоб заробляти більше ніж конкуренти
– – як підвищити свою конкурентноздатність?
– як стати незамінимим для турфірми і для туристів?

Урок №7
ДОГОВОРИ, ОПЛАТА І БРОНЮВАННЯ

– як укласти договір і підписати
– як прискорити оплату
– особливості роботи з раннім бронюванням турів
– післяпродажне обслуговування та підтримання довготривалих відносин
– що робити щоб клієнти поверталися і рекомендували вас знайомим
– облік договір через СРМ і як не заплутатися в платежах і клієнтах
– що варто і що не варто обіцяти туристам
– введення у бронювання турів, правила бронювання, що обов’язково має бути і що категорично не можна
– документи необхідні для бронювання
– особливості виїзду за кордон у різний період і для різних груп людей

Урок №8

МАЛОБЮДЖЕТНИЙ МАРКЕТИНГ І РЕКЛАМА ПОСЛУГ ТУРАГЕНЦІЇ

– помилки які допускають турагенти в рекламі
– як має виглядати ваш акаунт в соцмережах
– як правильно створити рекламу послуг турагенції
– 4 типи спілкування з потенційними туристами: цінність, взаємодія, натхненням і реклама
– малобюджетний маркетинг
– безплатні способи реклами і промоції
– реклама на сайті компанії і чому це важливо
– особливості реклами у Facebook та Instagram
– Реклама у Twitter і LinkedIn
– Написання рекламних статтей: рерайтінг і копірайтінг
– робота через переписку в месінджерах
– робота в соцмережах: групи, події, повідомлення, пости, фанпейджі
– особливості соцмереж та як їх об’єднувати

Урок №9
СКЛАДНІ КЛІЄНТИ І СКЛАДНІ ТУРИ

– продаж турів в екзотичні країни
– тури на яхтах і катамаранах
– тури на круїзних лайнерах
– ділові тури
– оздоровчі тури
– весільні церемонії
– фітнес-тури
– VIP-клієнти, де їх брати і як з ними працювати
– групові тури і закордонні корпоративи
– групові дитячі тури
– особливості комбінованих індивідуальних турів

Урок №10
ПРОБЛЕМИ, КОНФЛІКТИ І РИЗИКИ В РОБОТІ ТУРАГЕНТА

– як запобігти проблем з туристами?
– як підстрахуватися і захистити себе від нечесних клієнтів?
– які ризики і небезпеки в роботі турагента?
– як зробити щоби туристи швидше оплатили і не мали боргів перед фірмою?
– банкрутство туроператів і що треба про це знати
– як вести себе коли клієнт кричить і погрожує?
– що таке рептильний, тваринний і людський розум і як це приміняти в конфліктах?
– як стійко витримувати стреси, дедлайни і конфлікти на роботі?
– які документи необхідно укладати, щоб укнкнути проблем?
– як ункинути пробем з контролюючими органами?

Урок №11
СВІТОГЛЯД, ПЕРЕКОНАННЯ, ЗВИЧКИ ТА ОТОЧЕННЯ ДЛЯ УСПІХУ

– що робити коли здається, що весь світ проти тебе?
– як вийти з “зачарованого кола”
– як вибратись з ями в роботі, відносинах, здоров’ї?
– коли справа не вдається і хочеться все кинути.
– як змінити на краще власну реальність
– як вибратись із токсичного середовища і вийти на новий рівень?
– ефект резонансу і вібрацій і як його використовувати?
– як збільшити свої шанси в роботі і особистому житті?
– про вхідний і вихідний потік. Як діє інерція, відповідальність і вдячність
– управління очікуваннями і як може зашкодити позитивне мислення
– як утримувати одночасно протилежні точки зору
– три головні світоглядні стратегії. Яку вибрати, щоб бути більш ефективним і щасливим?
– корисні звички для здоров‘я, продуктивних відносин і матеріального благополуччя
– як впливає рівень довіри на ваші показники в житті?

Реєструйтеся тут: https://tour-kursy.com.ua

4000 грн 
Повна передоплата

Якщо ви пропустите якийсь урок, ми надамо вам цей урок в записі
Також додаємо усіх у навчальний телеграм канал де будуть скрипти, угоди, інструкції, а також багато бонусних навчальних матеріалів
Доступ до записаних курсів ви будете мати ще цілий рік
Телефонуйте: +380671319148, +380673410874

Курси проводять:

 

 

 

 

 

 

Любомир Бованько – засновник турфірми «Море Турів – The Best, бізнес-тренер з маркетингу і продажів, засновник агенцій нерухомості «Корисні поради» і «RealBest”, автор книги «Три сходини до успіху і щастя» та дестяків тренінгових програм з продажів і особистісного зростання. Здобув 4 вищих освіти, відвідав сотні тренінгових програм у відомих тренерів-практиків. Особистий сайт: http://antikrizis.org

Надія Климович – заступник директора «Море Турів – The Best”
Досвід роботи понад 9 років, ефективний керівник і турагент Досконало володіє французькою та польською мовами. Навчалася у Національному лісотехнічному університеті України, за спеціальністю менеджер зовнішньоекономічних відносин. Відвідала понад 20 країн, вивчала міста та інфраструктуру готелів.


Тетяна Лигор – заступник директора турфірми “Море Турів – The Best”.
Досвід роботи понад 9 років. Володіє англійською та німецькою мовами. Стажувалась та працювала в гостинному комплексі “Gasthaus” в Німеччині. Проводила екскурсії для дітей по Західній Україні. Відвідала понад 20 країн світу.

Реєструйтеся тут: https://tour-kursy.com.ua

Старт курсів 01 березня в середу з 19.00 до 21.00
Дні проведення: понеділок, середа і п’ятниця з 19.00 до 21.00

Ціна:
4000 грн 
Повна передоплата
Якщо ви пропустите якийсь урок, ми надамо вам цей урок в записі
Також додаємо усіх у навчальний телеграм канал де будуть скрипти, угоди, інструкції, а також багато бонусних навчальних матеріалів
Доступ до записаних курсів ви будете мати ще цілий рік
Телефонуйте: +380671319148, +380673410874

P.S. Після успішного проходження видаємо сертифікат про закінчення курсів

P.P.S. Найкращим випускникам запропонуємо роботу у нас в турфірмі чи турфірмам наших паронерів по туристичних мережах «Море Турів», чи «Квитки у Літо»

 

    Заявка на підбір туру