Що роблять туроператори і авіакомпанії в період COVID-19
У період карантину туристична сфера зазнає величезних втрат. Не можна сказати, що все зупинилося. Можна сказати, що гравці українського туристичного ринку пішли в мінус.
Чому?
Однією з причин є те, що оператори забирали українців за свій рахунок з Єгипту та інших країн, куди літали чартери.
Арифметика нескладна: тільки в Єгипет відправилося понад 100 порожніх літаків за рахунок туроператорів, що б доставити наших туристів додому. Понад 100 бортів. Кожен такий політ обійшовся оператору в 20 000 $ приблизно.
Я вже не кажу про вартість порожнього літака в Домінікану …
Всім зрозуміло, що зараз літаки не літають, тури не продаються.
Багато туристів, перебуваючи в тривожному стані, хочуть скасувати свої тури заброньовані на літо, кінець весни або навіть осінь.
Цього робити не можна. Необхідно тільки переносити подорож на більш пізні дати, якщо воно потрапило під терміни карантину.
Якщо карантин будуть продовжувати, відповідно ваше агентство з вами зв’яжеться і запропонує перенести тур на більш пізній термін.
Відмовляючись від раніше заброньованих турів кожен турист робить крок на зустріч до банкрутства туроператора / авіакомпанії / готелю.
Якщо туроператор / авіакомпанія / готель отримає критичне число ануляції – він просто напросто не зможе виконати своїх зобов’язань в майбутньому, коли це все закінчиться і піде з туристичного ринку.
З цього 100% правильним рішенням зараз буде перенесення туру !!!
Краще відпочити пізніше, ніж взагалі не відпочити, згодні?
Поки нам не відомо, як наш уряд підтримає туристичний бізнес, в той час як європейські держави виділяють десятки мільйонів євро, що б підтримати туристичний сектор своєї країни.
Тому, як завжди усе залежить від кожного з нас!
Автор тексту: Анжеліка Малахай, засновниця 10 туристичних агентств, експерт з туризму і туристичного сервісу
+38(067)3410874 +38(067)6721318 +38(067)3737447 +38(032)2451971